loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محصول خوب، محصول بد: عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی نظیر

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده جیمز آل آدامز

مترجم شهرام خلیل نژاد

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 232

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«محصول خوب، محصول بد» کتابی در مورد کیفیت است. این کتاب بر محصولاتِ فن آوری ها و صنایع متمرکز است و عقیده دارد که رواج محصولات خوب می تواند تأثیر مثبتی بر زندگی افراد، سازمان ها و مللی که آن ها را تولید می کنند و از آن ها بهره می گیرند و نیز کل انسان ها داشته باشد و باعث پیشرفت همه شود. اگر چیزهایی تولید کنیم که به کارمان نیاید آن گاه آن ها در فضای بازار ناکام می مانند و حتی ممکن است باعث روی گردانی همه از آن ها شوند.

کیفیت یک مفهوم لغزان، پیچیده و تا حدودی انتزاعی است. از این روی با توجه به هدفمان فرض می گیریم که کیفیت یعنی «خوبی» ، اما، این معنا ما را با برخی پرسش ها تنها می گذارد: «خوبی برای چه کسی؟» ، «خوبیِ چه؟» ، «خوبی در چه زمانی؟» ، «خوبی در کجا؟» . اگر شما دوست داشته باشید که به ایرادی چون «منظور شما از خوبی چیست؟» بپردازید من به آن نیز نخواهم پرداخت. من واژه «خوبی» را با در نظر گرفتن تعدادی ایده که توسط آن ها می توان محصولات را ارزیابی کرد بررسی می کنم.

این کتاب مطمئناً تنها یک کتاب مهندسی سنتی نیست. هیچ معادله یا تئوری علمی ای وجود ندارد که ما را در بهینه سازی چیزهایی چون گرایش احساسی، نمادگرایی یا تناسب فرهنگی توانمند کند.

این کتاب یک کتاب بازرگانی نیز نیست. این کتاب هیچ نوع خلاصۀ اجرایی مشخصی ندارد و از فهرست های کوتاه یا تجویزهای ساده برخوردار نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما