loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی کوتاه بر فلسفه، کلام و عرفان اسلامی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده ماجد فخری

مترجم محمد بخشی فعله

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67855 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف این کتاب آن است که خواننده را با فلسفه، کلام و عرفان، آن گونه که در بافت اسلامی توسعه یافتند و بر هم تأثیر نهادند آشنا سازد. مؤلف توانسته است در تحلیلی جدّی به ترسیم این سیر تکامل و تعامل، با اشاره به ریشه های یونانی و یونانی مآبی فلسفهٔ اسلامی، بپردازد. ایشان به اختصار، جریان ها، شخصیت ها، نوشته ها، مفاهیم و مسائل اصلی فلسفی، کلام، عرفان و مناسبات درونی میان آن ها را برجسته کرده و به بررسی برخوردها و مشاجره ها میان گروه های مخالف و مدافع فعالیت فلسفی پرداخته است.

از امتیازهای دیگر این کتاب پرداختن به موضوعات زیر می باشد: 1. توسعهٔ فلسفهٔ نظام مند در اسلام؛ 2. کلام، عرفان و توسعهٔ تصوف؛ 3. تعامل اسلام با فلسفه و الهیات غربی؛ 4. جریان های معاصر فکری جهان اسلام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما