loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نهج البلاغه امیرالمومنین علی (ع) (ترجمه محمدتقی جعفری)

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

مترجم محمدتقی جعفری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 836

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67902 10003022
495,000 445,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مسلم است که با شناخت ­های معمولی هرگز نمی­ توان شخصیت علی ­بن ابیطالب (ع) را دریافت؛ به ویژه اگر پژوهشگر در مواردی جویای عناصر و فعالیت ­های روحی آن بزرگوار باشد. به عبارتی دیگر: حباب نمی ­تواند تمام مفهوم دریا باشد. حباب کجا و آن عظمت ژرف و شگفت ­انگیز کجا؟

به راستی، پدیده ­های ترکیبی و مفاهیم عالی و انسانیِ درونِ شخصیت­ها، با نظر به عظمت رشدی که دارند، بسیار پیچید ه­تر و ظریف­تر از آن است که در انسان­های معمولی به وجود آید. آمیزه ­ای از عدالت و محبت با وابستگی به خداوند متعال، از علی ­بن ابیطالب (ع) شخصیتی ساخته است که دُرّ نادره دوران است.

... به راستی، حکمت وجود چنین شخصیت والایی را فقط در مجموعه­ ای نورانی و پر فروغ (نهج ­البلاغه) که برای ارائه راه ­های کمال بشری به ودیعت نهاده، تا حدودی می ­توان مشاهده کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما