loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بلدچی - جلد اول

ناشر سوره مهر

نویسنده اسماعیل سپه وند

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 648

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67963 10003022
125,000 118,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر پیش رو را به جرئت می توان نخستین روایت ادبی بلند از حماسه های دفاع مقدس در استان لرستان به شمار آورد؛ روایت حماسه از زبان کسانی که حرف هایی برای نگفتن دارند.

نزدیک به آخر سیم خاردارهای فرشی بودم. دیدم مین والمر از زمین بیرون پرید و الان است جلوی چشمانم بترکد و همه را نابود کند.احساس کردم به چیزی که همیشه ازش می ترسیدم، رسیده ام .برای لحظه ای خودم را در آسمان احساس کردم و با شیرجه افتادم روی سیم خاردارهای فرشی. زمان برایم کش آمده بود و انگار قرار نبود آن چند صدم ثانیه ای که مربی های تخریب می گفتند مین از زمین می جهد بیرون و منفجر می شود، تمام شود. گمان می کردم کار از کار گذشته است. یک آن خودم را روی سیم های خاردار فرشی دیدم که بدنم را به آن ها فشار می دادم. فوری فهمیدم زمان انفجار از حد معمول گذشته است؛ اگر مین می خواست منفجر شود، تا الان منفجر شده بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما