loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در قاب آیینه

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدصادق دهقان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 67977 10003022
7,000 6,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب با هدف گرامی داشت جایگاه علمی و ادبی استاد محمد واصف باختری؛ شاعر، پژوهشگر، مترجم و اندیشه ورز افغانستانی و جنبه های گوناگون تلاش های ارزنده این فرهنگی مرد قلمرو زبان و ادب پارسی تهیه شده است تا واصف باختری را به همه هم زبانان بشناسد.

واصف باختری و شخصیت های ادبی هم تراز او چنان پرندگانی می مانند که باید پیوسته به دنبال آنان بود که چه سرودی را چه زمانی بر چه شاخساری سر می دهند. او مثالی غیر از این را نیز ارائه می کرد که من اینجا می نویسم. او می گفت که چنین پرندگانی این که چه جایی و بر چه شاخساری به سرود در می آیند، باید مواظب بود و آن سرود را خاموشانه و زیرکانه یادداشت کرد، برای آن که اگر تعمدی در میان باشد و این پرندگان در هوای سرودخوانی نباشند، شاید نتوان چیزی نایاب را به دست آورد. سخی غیرت، انسان زیرکساری بود، باید بهتر باشد که بگویم انشان زیرکساری است. او می گفت که این پرندگان چه سرودهای نایابی را که خوانده اند و ما آن سرودها را شنیده ام ، ولی ضبط نکرده ایم و از آن روی فراموش کردیم و این دریغ بزرگی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما