loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مترسک

ناشر سوره مهر

نویسنده معصومه عیوضی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68018 10003022
14,000 13,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

چادرم را درست می کنم و سرکوچه مادام می ایستم . منتظر می شوم تا بابا دور بشود . خیره می شوم به ماشین های خیابان . دوباره بدون اینکه خودم بخواهم ، فکرهای همیشگی هجوم می آورند . یکی نرفته ، آن یکی پیدایش می شود . یکی دوتا که نیستند؛ هرکدام یک گوشه از مغزم را پر می کنند . از همه بیشتر فکر مادر هستم و مترسک ! نمی دانم مترسک را چه کارکنم . وقتی چپ چپ نگاهم می کند ، کم مانده قلبم از کار بایستد . من که جرات نداشتم برای این آدم مزاحم اسم بگذارم . فکر اسم گذاشتن برای همسایه بالایی را دختر مادام به سرم انداخت . آرمینه راست می گوید . همسایه بالایی درست مثل آدمک دراز و لاغر و بدقواره ای است که با چوب و پارچه ، وسط بوته های مزرعه درست می کنند تا پرنده ها وحیوان های دیگر به میوه ها نزدیک نشوند .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما