loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تو برادر من نیستی: خاطرات شهید محمد تاج بخش

ناشر شهید کاظمی

نویسنده صادق عباسی ولدی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدحسین عباسی ولدی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68092 10003022
7,500 6,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «تو برادر من نیستی» خاطرات رزمنده ای دیگر از سپاهیان اسلام استان خوزستان است که در دفاع از حرم نورانی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) به دست پلیدیان تکفیری به فیض شهادت نائل آمده است.

شهید محمد تاج بخش از بسیجیان شهرستان گتوند و دیار شهدای عملیات یا مهدی (عج) است که در سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و با تکفیری ها به نبرد پرداخت.

محمد دلاورانه می جنگید. بچه ها را سازمان می داد و دوباره مشغول شلیک می شد؛ انگار سال هاست تجربه جنگ دارد. نزدیک دو ساعت از آغاز حمله گذشته بود و فشنگ های ما رو به اتمام بود. حمید کنار من تیر به پایش خورد و زمین گیر شد. محمد با یک فاصله از ما در انتهای خاکریز و خطرناک ترین جا نشسته بود. گهگاهی بلند می شد و به طرف داعشی ها شلیک می کرد. مدام تصویر اسارت و برده شدن سرهایمان را می دیدم. در اوج ناامیدی رو به محمد فریاد زدم: «حسین می گوید جناح راست با شما. جناح راست با شما.» به حالت سجده درآمده بود تا حرف هایم را بشنود. فریاد زد: «خیالت راحت. به حسین بگو تا آخرین گلوله می جنگم و اگر تیرهایم تمام شد، باز هم از جایم تکان نمی خوردم.» این را گفت و اسلحه را برای شلیک دوباره آماده کرد. روی زانو ایستاد، تمرکز کرد و قبل از اینکه تیری بزند نقش زمین شد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما