loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صداقت دانشگاهی: چگونگی ارجاع دهی، اجتناب از سرقت علمی و دستیابی به موفقیت علمی واقعی در دانشگاه

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده چارلز لیپسون

مترجم پیمان اسحاقی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 148

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68210 10003022
68,000 64,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در دو بخش سامان یافته است. در بخش اول که «صداقت دانشگاهی» نام دارد، مؤلف در چهار بخش با عنوان های سه اصل صداقت دانشگاهی، صداقت دانشگاهی از اولین روز درس تا امتحان پایان ترم، خوب یادداشت برداشتن و سرقت علمی و صداقت دانشگاهی، نکاتی را به دانشجویان گوشزد نموده است.

در بخش دوم، به عنوان «ارجاع دهی: راهنمایی سریع» به تفصیل درباره نظام های گوناگون ارجاع دهی علوم طبیعی، صوری و انسانی سخن گفته است. در این کتاب، تنها بخش اول این کتاب به فارسی ترجمه شده است.

نکته قابل ملاحظه آنکه رسائی و تاثیرگذاری این کتاب در شیوه نگارش و مثال هایی است که پروفسور لیپسون برای انتقال منظور خود اختیار کرده است. به این ترتیب او مثال هایی از فرهنگ عامه و نیز مسائل تاریخی کشور آمریکا – که برای عموم کسانی که از دبیرستان به دوره کارشناسی وارد شده اند- آشناست را به خدمت می گیرد تا اصول رفتار صادقانه را به دانشجویان بیاموزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما