loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفرنامه خاندان صدر: جستارهایی درباره ی شرح حال، انساب... و خاطرات نگارنده از خاندان صدر

ناشر راز نی

نویسنده محسن کمالیان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 680

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

محسن کمالیان، نویسنده کتاب سفرنامه خاندان صدر درباره آن نوشته است:
«طی دهه ای که گذشت، یادداشت های کوتاه و بلند متعددی را در حاشیه این مطالعات در مطبوعات و فضای مجازی منتشر ساختم. برخی از این یادداشت ها در سایت های عمومی داخل کشور و همه آنها در مجموعه سایت صدر پژوهی، کانال صدرپژوهی و همچنین در صفحه فیس بوکی نگارنده پراکنده هستند. کتاب حاضر گروهی از این یادداشت ها را گردآورده و به صورت یک جا و متمرکز به علاقمندان تقدیم کرده است.

یادداشت هایی که انتخاب کرده ام، جز سه مورد، در کتاب های دیگر نگارنده منتشر نشده است. یادداشت های مربوط به اندیشه و سیره امام موسی صدر را در این کتاب نیاوردم.

نام کتاب پیش رو را سفرنامه خاندان صدر گذاشتم. چون هرکدام از یادداشت های مندرج درآن، گزارش گوشه ای از یافته ها، مشاهدات و وقایع سفری طولانی، پژوهشی و معنوی است که طی یک دهه گذشته به عمق سرزمین خاندان صدر کردم.

کتاب حاضر تعداد ۱۲۹ یادداشت را در نه فصل چیدمان کرده است: شرح حال، نقد کتاب، انساب، تاریخ، آزاداندیشی و روشن بینی، اخلاق، مسئله امام موسی صدر، روزنوشته ها و دیدارها. یادداشت های هر فصل و هر عنوان بر حسب تاریخ انتشار چیدمان شدند. تصاویر، نمایگان و منابع مکتوب، سه فصل پایانی کتاب را تشکیل می دهند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما