loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلامت جنسی در جامعه اسلامی با تاکید بر نقش رسانه ملی - جلد دوم: سلامت جنسی درنگاه کارشناسان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

چنان که در مقدمه جلد نخست کتاب حاضر گفته شد، در شرایط کنونی جامعه ما که روابط و رفتارهای ناهنجار جنسی، روز به روز گسترش و عمق بیشتری پیدا می کند، رسانه ملی چاره ای جز وارد شدن به حوزه مباحث سلامت جنسی و انجام دادن مسئولیت های مهم خود در این زمینه به ویژه آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان، در زمینه آسیب های روابط و رفتارهای ناهنجار جنسی و راه های در امان ماندن از این آسیب ها ندارد.

از آنجا که ورود به این حوزه بدون در نظر داشتن آموزه های فقهی و اخلاقی اسلام و بدون داشتن راهبردها و سیاست های دقیق و مشخص می تواند موجب دامن زدن به آسیب ها و ناهنجاری های بیشتری در این زمینه شود، ضروری است که در نخستین گام برای ورود به این حوزه، با بهره گیری از دیدگاه های صاحب نظران و کارشناسان حوزه های گوناگون، راهبردها و سیاست های رسانه ملی در این زمینه تدوین شود.

برای تحقق هدف یادشده، در قالب طرح پژوهشی «راهبردها و سیاست های رسانه ملی در حوزه سلامت جنسی»، مجموعه گفت و گوهایی با صاحب نظران و کارشناسان متخصص و متعهد حوزه های گوناگون مرتبط با موضوع سلامت جنسی، انجام و در هر یک از این گفت و گوها، یکی از وجوه موضوع سلامت جنسی و آسیب ها و چالش های موجود در این حوزه، با نگاه تخصصی بررسی شد. آنچه در پی خواهد آمد، حاصل بیست گفت وگو با صاحب نظران و کارشناسان حوزه های فقه و حقوق، اخلاق جنسی، زن و خانواده، روان شناسی، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، مطالعات جنسی (سکسولوژی)، مطالعات راهبردی و رسانه و ارتباطات است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما