loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کنکاشی در تاریخ نگاری معاصر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6838 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب شامل بخش های مختلفی می شود. در ابتدا مقدمه ای بر تاریخنگاری انقلاب اسلامی ایران آمده است . سپس نویسنده تاملی درباره فرهنگ ناموران ایران می کند . در ادامه انقلاب مشروطیت توضیح داده می شود و همچنین تاریخ تحولات سیاسی و جریان ها و جنبش های مذهبی وسیاسی از مباحث دیگر کتاب است.
در این کتاب خاطرات افرادی چون اسدالله علم ،عبدالمجید مجیدی ،علی امینی،جهانگیر تفصلی،شعبان جعفری نیز آمده است .

این کتاب ، با توجه به شیوه استقرایی که در منابع تاریخ انقلاب صورت گرفته، خواننده را متوجه تحریفاتی می کند که مخالفان در تاریخ معاصر ایران، به ویژه تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کردهاند؛ همچنین در طبقهبندی و مستندسازی صورت پذیرفته در این کتاب برخی نقاط ضعف یا قوت سبکهای مختلف تاریخنگاری انقلاب نیز تشریح شده است.

کتاب کنکاشی در تاریخنگاری معاصر، مجموعهای از مقالات مختلف است که نگارنده، در طول چند سال، آنها را به رشته تحریر درآورده است و در پارهای از مطبوعات و نشریات منتشر شده است. البته عمده این نشریات، نشریات تخصصی و ویژه موضوع نقد بودهاند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما