loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این شرح بی نهایت (آوازهای سرخ بلوط): اشعار منتخب شانزدهمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس (دوره دو جلدی)

ناشر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 1092

آثار منتخب شانزدهمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در دو مجلد با عنوان "این شرح بی نهایت؛ آوازهای سرخ بلوط" منتشر شده اند. این مجموعه شامل حدود 600 قطعه شعر با موضوع های عاشورا، دفاع مقدس و فلسطین و لبنان است.

شانزدهمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس، بهار سال 87 در ایلام برگزار شد. پیش از این در مهرماه سال 1372 دومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در ایلام برگزار شده بود.

نخستین بخش از جلد نخست "این شرح بی نهایت" به اشعار منتخب شانزدهمین کنگره با موضوع "عاشورا" اختصاص دارد. در ادامه این مجلد، اشعار منتخب با موضوع دفاع مقدس آورده شده اند.

جلد دوم "این شرح بی نهایت" با ادامه اشعار منتخب شانزدهمین کنگره با موضوع دفاع مقدس آغاز شده و 150 صفحه پایانی این کتاب به اشعار منتخب با موضوع فلسطین و لبنان اختصاص یافته اند.

در این مجموعه دوجلدی حدود 600 قطعه شعر برگزیده شانزدهمین کنگره، زیر نظر عبدالجبار کاکایی، حسین اسرافیلی، صابر امامی، م ـ مؤید، عباس چشالی، علی محمد مؤدب، بهروز سپیدنامه، ضیاءالدین شفیعی، حمیدرضا شکارسری، جواد محقق، حبیب الله بخشوده، بهروز یاسمی و پرویز بیگی حبیب آبادی گرد آمده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما