loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش علوم انسانی در دانشگاه های ایران: طراحی یک الگوی تدریس دانش پژوهانه

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

گردآورنده کتاب نعمت الله موسی پور | محمود مهرمحمدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 675

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68532 10003022
304,000 288,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کیفیت برنامه های درسی و آموزش در حوزه علوم انسانی البته مستحق عطف توجه بوده و در مقایسه با سایر حوزه ها باید با حساسیت و جدیت بیشتری با آن مواجه شد. ضرورت این عطف توجه را می توان در انتظار پاسخ داده نشده به نوآوری و ابداع در قلمرو دانش و معرفت انسانی در عرصه های گوناگون و گسترده علوم انسانی طی سه دهه گذشته، و البته پیش از آن، جستجو کرد.

این در حالی است که جامعه ما در سایه عطف توجه به نیاز های زیستی و مادی اهتمام ویژه ای به علوم زیستی و مهندسی مبذول داشته و توانسته است شاهد برداشته شدن گام های بلندی در جهت توسعه این رشته ها باشد.

نکته این جاست که چرا علوم انسانی و اجتماعی از این نوع تحولات و خیزش های علمی حظ چندانی نبرده است؟ کدام رشته از علل و عوامل سبب عقب افتادگی یا توسعه نیافتگی علوم انسانی شده است؟

بحث در این زمینه شامل بحث در حوزه ارتقاء کیفیت آموزش، که موضوع این پژوهش است، نیز می شود. چرا که در واقع به «چگونگی» اجرای برنامه های درسی در رشته های مختلف علوم انسانی مربوط است و البته جایگاه و اهمیت خاص خود را دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما