loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رویکردها و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت

4 (1)

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده خسرو باقری

با همکاری طیبه توسلی | نرگس سجادیه

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 453

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68536 10003022
210,000 199,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رویکردها و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت تالیف خسرو باقری با همکاری نرگس سجادیه و طیبه توسلی به همت انتشارات موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی منتشر شده است.

باور به پژوهش ریشه در ویژگی «کنجکاوی بشر» و «مسئله های زندگی» داشته است.
کنجکاوی، تمایل ذاتی به دانایی است؛ و مسئله، فشار واقعی برای رهایی است. با دانایی حاصل از پژوهش عمق نگاه و بینش به دست می آید؛ و این خود فرصتی برای کسب دانایی های گسترده بعدی است.

دانایی نه فقط به واسطه محتوا، که به دلیل طریق نیز، حائز توجه است و طریق کسب دانایی خود موضوعی برای اعتبار دانایی محسوب می شود.
طریق کسب دانایی در دنیای جدید به طور کلی روش نام گرفته است؛ هرچند که در نگاه تحلیلی می توان آن را در چهار سطح شامل رویکرد، الگو، روش و فن در نظر درآورد.

تجربه بشری در مواجهه با روش نشان می دهد که این موضوع نیز با مواضع متعدد دانشمندان آمیخته است؛ که دامنه آن از موضع «جستجوی یک روش معیار» برای علم جویی تا پذیرش «هرگونه تلاش برای پاسخگویی به یک پرسش» به عنوان روش گسترده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما