loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سروش هدایت (مجموعه پیامهای حضرت آیت الله جوادی آملی) - جلد ششم

5 (1)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب جعفر آریانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 418

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68555 10003022
178,000 169,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از آثار ارزشمند آیت الله العظمی جوادی آملی، مجموعه مجلدات سروش هدایت هست که در این مجموعه ها، پیام های معظم له در یک طبقه بندی مجزا و موضوعی عرضه شده است. حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی پیامهای شفاهی فراوانی را به مناسبتهاای گوناگون به مجامع و همایشهای علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ارائه فرموده اند که به همت پژوهشکده مطالعات اسلامی و فرهنگ و تمدن بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در کتاب حاضر در سه بخش: پیامهای محلی، پیامهای ملی و پیامهای بین المللی، تنظیم و به عرصه نشر تقدیم می گردد.

جلد ششم از مجموعه مجلدات سروش هدایت به این مجموعه پیام های شفاهی آیت الله العظمی جوادی آملی اختصاص دارد که برای مجامع علمی و فرهنگی جامعه که آثار قلمی ایشان را دنبال می کنند، خصوصا به جهت تاریخی و محتوای آن پیام ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما