loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سروش هدایت (مجموعه پیامهای حضرت آیت الله جوادی آملی) - جلد نهم

5 (1)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب جعفر آریانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 447

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68559 10003022
189,000 179,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سروش هدایت در بر دارنده پیامهای حضرت آیت الله جوادی آملی میباشد که با توجه به مناسبتهای مختلف، به صورت شفاهی یا کتبی از ایشان صادر شده
است. اهمیت پیاهای صادر شده از حضرت استاد بدان جهت است که این پیامها علاوه بر جنبه علمی، دارای جنبههای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... است.

در میان این پیامها، پیامهای فلسفی، عرفانی، قرآنی، اخلاقی و ... وجود دارد که در آنها سخنان علمی بدیع و ارزشمندی از زبان حضرت استاد صادر شده است. از همین رو این، برای فرهیختگان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه قابل استفاده است.

برخی از این پیامها نیز به مناسب نکوداشت برخی از شخصیتهای علمی و بزرگان دینی صادر شده است، و این جهت، برای برای شناختن و شناساندن این افراد، بسیار مفید میباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما