loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشگاه و جهانی شدن

آموزش عالی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68589 10003022
194,000 184,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بحث در خصوص «آموزش عالی» و «جهانی شدن» بیش از هر چیز تداعی گر تاثیر و پیامد های دومی بر اولی است. بر این اساس گویی هر بحثی در این خصوص از قسم نوعی آسیب شناسی باشد که می کوشد تاثیر تاثیرات سوء ناخواسته جهانی شدن بر نظام آموزش عالی را بکاهد.

مشارکت و همسویی دانشگاه ها با صنعت و بازار، به عنوان شاه کلید ایجاد اقتصاد های موفق قرن حاضر می باشد. از این منظر اگرچه رشد منافع صنعت در تحقیقات دانشگاهی، بیشتر به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار میگیرد تا نوعی تهدید، اما نیاز به بازاندیشی در مورد ارتباط همزیستی بین آموزش عالی و الزامات بازار نیروی کار ، در اغلب اوقات نادیده گرفته می شود.

تعارضات و روابط ضد و نقیض احتمالی و واقعی بین دانشگاه و کسب و کار، از طریق نادیده گرفتن کل حوزه موضوعات مسئله ساز به کناری گذاشته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما