loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش عالی و توسعه پایدار: پارادوکس و احتمال

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68594 10003022
124,000 117,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، بررسی پیوند میان آموزش عالی و توسعه پایدار است.
نویسنده در کتاب حاضر به تبیین روابط بین آموزش عالی و توسعه پایدار پرداخته و در این راستا از مطالعه موردی بین المللی و ادبیات موجود در مورد توسعه پایدار، یادگیری، تدریس در آموزش عالی، و مدیریت بهره می برد.
همچنین وی می کوشد طی نوشتار خویش ثابت نماید که توسعه پایدار، فرصت هایی را فراهم می آورد که می تواند به عمل درست در حوزه تدریس و تحقیق منتهی گردیده و یا منجر به انجام کارهای نامناسب شوند.

وی در این راستا ابتدا به تبیین اهداف آموزش عالی پرداخته و ارتباط میان توسعه پایدار و جامعه آزاد را شرح داده و در ادامه به مطالعه نوآوری بین المللی در مدیریت آموزش عالی؛ نوآوری برنامه و محیط زیست سازمان ملل متحد؛ نوآوری یونسکو؛ عملکرد شورای صندوق آموزش عالی برای انگلستان؛ تفسیر روسیه از توسعه پایدار و بازتاب آن در آموزش عالی؛ نوآوری در آموزش کاربردی خرید مبتنی بر توسعه پایدار؛ و برنامه استادان مهمان در آکادمی سلطنتی مهندسی پرداخته و در پایان نیز نسبت به بررسی نقش محیط زیست، جامعه، اقتصاد، و یادگیری فردی در توسعه پایدار و آموزش عالی اقدام نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما