loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب نقش ها: خاطرات شفاهی محمد ملتجی

ناشر راه یار

تحقیق و تنظیم کتاب مرتضی انصاری زاده | حسن سلطانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 196

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68623 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب انقلاب نقش ها، خاطرات شفاهی محمد ملتجی است. تحقیق آن برعهده مرتضی انصاری‌زاده و حسن سلطانی بوده و تدوین آن توسط مرتضی انصاری‌زاده صورت گرفته است، نخستین کتاب از عناوین مجموعه تاریخ شفاهی جبهه انقلاب اسلامی ناشر با محوریت «هنرهای نمایشی انقلاب» است.

راوی محمد ملتجی که متولد سال 1337 است، خاطرات خود را از کودکی تا اوایل دهه 1370 بیان کرده است. در این فاصله علاوه بر وقایع کلی زندگی و جغرافیای خاستگاه (مشهد)، دو تحول مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به سرگذشت او جهت می دهند. در خدمت به انقلاب، به فعالیت های هنری رو می آورد و در نمایش (تئاتر) خبره می شود.

به قول تدوین کننده کتاب انقلاب نقش ها: «محمد ملتجی نمونه ای از نسلی از فرزندان انقلاب اسلامی است که شاید بهترین توصیف فعالیت ها و تلاش های آنها این جمله سید مرتضی آوینی باشد: «فرزندان انقلاب در برابر عرصه های تجربه نشده.» نسلی که در مسجد و پای منبر رشد یافته اند و به ناگاه خود را در مواجهه با هنرهای نوینی می بینند که پیشینه تاریخی چندانی از آنها در ذهن ندارند.» راوی کتاب انقلاب نقش ها هم گفته است: «انقلاب بود که توقع مان را از خودمان برد بالا و دنیای دیگری را پیش چشم مان گشود.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما