loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مرزبان: زندگی نامه سپهبد شهید قرنی

5 (1)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حسن چراغلو | آناهیتا حسین زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68670 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در قالب «دانستنی های انقلاب اسلامی برای جوانان»، می کوشد با زبانی ساده و به دور از تکلف، زندگی نامه نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران را روایت کند.
سپهبد قرنی که سابقه حضور در ارتش شاهنشاهی را در کارنامه خود داشت، هیچگاه خود را وابسته به رژیم پهلوی ندانست و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی، فعالیت خود را آغاز کرد.

چنانکه در مقدمه «مرزبان» آمده است:
«شهید ولی الله قرنی یکی از ارتشیانی بود که علی رغم خدمت در مناصب بالای ارتش شاهنشاهی، به هیچ وجه در ساختار وابسته رژیم پهلوی استحاله نشد و همواره درصدد خدمت به وطن و ملت خود بود. او بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمت نظام اسلامی درآمد و نقش ویژه ای در سرکوب ضدانقلاب و تجزیه طلبان داشت.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سجاد نوائی

مظلوم ترین شهید
اولین شهید ترور
سعی کنیم به اندازه ی خودمون، نذاریم این شهید بزرگوار مظلوم بمونن...کسانی که از شهید سلیمانی صحبت میکنید ، به یاد شهید قرنی هم باشید

24 آذر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما