loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقلال، آموزش و تفکر انتقادی

ناشر موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی

نویسنده کریستوفر وینچ

مترجم افشار امیری

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68709 10003022
156,000 148,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مفاهیم «استقلال» و «تفکر انتقادی» امروز در زمینه اهداف و فلسفه آموزش نقش کلیدی دارند؛ خود این مفاهیم نیز ارتباط مستقیمی با هم دارند؛ از این رو قبل از بررسی نقش«تفکر انتقادی» در برآورده کردن هدف آموزشی«استقلال»، لازم است رابطه این دو مفهوم با یکدیگر و نیز رابطه هر دوی آنها با آموزش تجزیه و تحلیل شود. اثر حاضر به نحو علمی به این مهم می پردازد. این کتاب علاوه بر آنکه نسبت استقلال شخصیتی و تفکر انتقادی را مورد برررسی قرار می دهد نقش هر یک ازاین دومفهوم را دراخلاق و سیاست به بررسی خواهد نشست.
نویسنده سعی کرده تلقی های گوناگونی که ازاصطلاح " استقلال" و " تفکر انتقادی " وجود دارند عرضه کند و ضرورت توجه آموزش به این مفاهیم و اصطلاحات را گوشزد نماید. علاوه براین کتاب " استقلال آموزش و تفکر انتقادی " بنا دارد پاره ای از پرسشهایی را که هم اکنون دراین زمینه وجود دارند ، مورد توجه قرار دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما