loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف دنیای پرواز

The world of flight

ناشر پیام آزادی

نویسنده آندره نوهوم

مترجم مهران دری‌ نوگورانی

ویراستار قاسم قالیباف

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68781 10003022
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دایره المعارف دنیای پرواز، نوشته آندره نوهوم است که در انتشارات پیام آزادی منتشر شده است.

از همان دوران افسانه ای ددالوس پرنده در یونان باستان تاکنون، مردم در آرزوی پرواز بوده اند بعضی می پنداشتند که با تقلید از پرندگان و بال زدن آن ها می توان پرواز کرد. از دوره ی عباس ابن فرناس، مخترع مسلمان، یعنی حدود سال 840 میلادی به بعد و در طول قرون وسطا، بسیاری از پژوهشگران بی پروا بال هایی به خود می بستند و از فراز برج ها یا تپه ها به هوا می پریدند تا فقط به زمین فرود بیایند؛ اما اغلب سقوط می کردند.
امروزه، در سراسر جهان، هواپیماهای سبک تک‌ موتوره برای آموزش خلبانان، حمل‌ و نقل در مناطق دوردست و فعالیت‌ های تفریحی پرواز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این هواپیماها اکثراً ساختار ساده‌ ای دارند که شامل بال ملخی ثابت و یک سطح فرود است.

طراحی این هواپیماها به طور کلی یکنواخت است و تا حدی با روش‌ های ابتدایی کار می‌ کنند.

تنها مواد اولیه جدیدی در آنها استفاده می‌شود و از آلیاژهای آلومینیوم و انواع پلاستیک در جایگزینی سنتی چوب و پارچه استفاده می‌شود.

دایره المعارف دنیای پرواز را که یک کتاب ارزشمند، برای کودکان و نوجوانان بالای 9 سال است این اثر جذاب و خواندنی که با تصاویر شگفت انگیز و متن ساده و روان منتشر شده است را به تمام کودکان و نوجوانان دوستدار دنیای پرواز و تمام علاقمندان به پرواز پیشنهاد می کنیم
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما