loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۱۰۰ پرسش و پاسخ درباره افسردگی

ناشر یاقوت

نویسنده آوا.تی. آلبرشت | چارلز هریک

مترجم عباس شهیدی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 260

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روانی یا یک حالت خلقی شامل بی حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی علاقگی و بی میلی است که می تواند بر روی افکار، رفتار، احساسات، خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد.

افراد مبتلا به این بیماری ممکن است احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، نا امیدی، درماندگی، بی ارزشی، شرمساری یا بی قراری داشته باشند. یا اشتیاق خود در انجام فعالیت هایی که زمانی برایشان لذت بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی میل و کم اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند و در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم گیری دچار مشکل شوند.

این بیماری به تشخیص زودهنگام و اقدامات درمانی مناسب نیاز دارد. چنان چه در مراحل اولیه تشخیص داده شود، فرد بسته به تجویز پزشک از طریق دریافت دارو، شرکت در جلسات روان درمانی یا حتی تغییرات سبک زندگی به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

کتاب حاضر نوشته آوا تی آلبرشت و چارلز هریک با ترجمه عباس شهیدی، در قالب ۱۰۰ پرسش و پاسخ به تمام جوانب این بیماری در ۷ فصل به مفاهیم اساسی، تشخیص؛ خطر؛ پیشگیری؛ واگیر؛ درمان؛ افراد در معرض افسردگی و بهبودی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محسن شیاسی

سلام. من این کتاب را قبلا مشاورم معرفی کرده بود و من تهیه کرده ام و تا پرسش 80 خوندم. کتاب خوبی هست اما بیشتر برای مشاورا و روانشناسا طراحی شده. من مشاور و روانشناس نیستم اما خوب بود و خیلی غیر قابل فهم نبود و باعث شد کمی بیشتر افسردگیم رو دلیلش رو بشناسم و حداقل
علائمش
رو کمی مدیریت کنم. اولش یکم پرسش هاش کلیه وجذاب نیست. اما بعدش خوب میشه. انشالله کتاب رو بزودی تمام میکنم.

1 آذر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما