loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه روایت تجربه 1: هفته چهل و چند؛ بیست روایت از مادری در همین روزها

5 (1)

ناشر نشر اطراف

دبیر مجموعه فاطمه ستوده

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 278

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 68910 10003022
118,000 112,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

« هفته ی چهل و چند» شامل بیست روایت از مادرهایی است که در همین روزها سرشان به بچه داری گرم است. نگاه ها، صداها و دل مشغولی های متفاوتی که با سبک زندگی و اندیشه ی این نویسنده ها گره خورده و در کتاب منعکس شده، متن چهل تکه ای آفریده که تصویر دقیق و زنده ای از تجربه ی تربیت فرزند در دنیای معاصر را بازسازی می کند.

آگاهی نسبت به تأثیر نخستین الگوهای رفتاری در سرنوشت انسان، مادران امروز را مجبور می کند بیش از پیش تصمیم های خود را زیر ذره بین قرار دهند و آرام آرام به مَنِشی شخصی در شیو ه ی مادری دست یابند که برای خود و فرزندشان مناسبت تر است و بهتر از قالب های پیش ساخته جواب می دهد.

هدف این کتاب ارائه ی الگویی برای مادر نمونه نیست. روایت هر یک از این مادرها که در پستوهای ذهنی شان در جستجوی هویت انسانی و مستقل خود هستند، داستان شکل گیری سبکی از مادرانگی است که حاصل ارتباط دو انسان منحصر به فرد و تکرار ناپذیرند؛ داستان شیرینی که قصه ی مادری در هیاهوی عصر حاضر را روایت می کند.

کسانی که در هفته ی چهل و چند قلم زده اند، دانش آموخته گانی در رشته های فیزیک، کامپیوتر، تئاتر، حسابداری، جامعه شناسی، شهرسازی، زبان شناسی، روزنامه نگاری، مدیریت منابع انسانی، علوم ارتباطات، گرافیک، روانشناسی، الکترونیک، ادبیات، محیط زیست و علوم تربیتی هستند که بیش و پیش از آن که مهندس، نویسنده، ویراستار، مترجم، طلبه، مدرس، کارمند، خانه دار و روانشناس باشند، مادرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما