loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی شیرین: خانواده در اندیشه مقام معظم رهبری

ناشر یاقوت

نویسنده احمد طهماسبی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 100

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر درصدد بررسی جایگاه زن و خانواده در اسلام است. در این کتاب با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که در مناسبت های مختلف ایراد شده است، به بحث در مورد نوع نگاه دین اسلام و جوامع غربی نسبت به زن و خانواده پرداخته و ویژگی های یک خانواده مطلوب در آموزه های اسلامی بیان شده است.

وضعیت زن و خانواده در غرب و تزلزل بنیاد خانواده در جوامع غربی، معنای خوشبختی واقعی برای زن و خانواده، مسئولیت های زن و مرد در منزل، نقش جامعه اسلامی و حکومت در پیوند نهاد خانواده، وظایف متقابل زن و شوهر نسبت به یکدیگر، توصیه هایی به زوجین در مورد چگونگی داشتن یک زندگی شیرین، اهمیت محبت زوجین نسبت به هم، راه کارهایی برای سازگاری زن و شوهر نسبت به هم، رعایت حجاب و عفاف در زندگی خانوادگی، لزوم ساده زیستی و آثار آن در حفظ بنیان خانواده، اهمیت صداقت بین زن و مرد، توصیه هایی اخلاقی به جوانان، لزوم توجه به حساسیت های زنانه و مردانه در محیط خانه، مراقبت های اخلاقی در محیط خانه برای جلوگیری از تشنج، دعوت به صبر و شکیبایی در مسایل خانوادگی و ضرورت حفاظت از زن به عنوان یک عضو آسیب پذیر و عاطفی، از موضوعات مهم مطرح شده در این سخنان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما