loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فردوسی پور

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

تحقیق و تنظیم کتاب فرامرز شعاع حسینی | رحیم روحبخش

راوی کتاب اسماعیل فردوسی پور

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 369

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69005 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه پیش روست، خاطرات حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل فردوسی پور است که از نخستین سال های شکل گیری انقلاب اسلامی در آغاز دهه چهل، در شهر خویش مشهد، همراه و همگام این حرکت شده و وارد جرگه مبارزه با رژیم پهلوی گردید.

چند سال بعد، دست تقدیر او را در جایگاهی قرار داد که بتواند از نزدیک با رهبری مبارزه - امام خمینی - ارتباط برقرار کرده و در جهت وصول به اهداف آن رهبر انقلابی گام بردارد. خاطرات فردوسی پور به دلیل آن که وی مدتی نسبتاً قابل توجه در نجف و پاریس از نزدیک شاهد و ناظر حوادثی بوده است که در کانون هدایت انقلاب (بیت امام خمینی) می گذشته، حائز اهمیت و در خور توجه است.
این خاطرات در سال های دهه هفتاد در واحد خاطرات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ضبط شده و اینک پس از ویرایش و آماده سازی به دست چاپ سپرده می شود.

هر چند شیرین تر آن بود که این اثر در حیات راوی آن چاپ و منتشر می شد، اما دست اجل سبقت گرفت و مرحوم فردوسی پور در زمانی که گفته هایش در دست تدوین بود به سرای باقی شتافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما