loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تنها سی ماه دیگر: برگ هایی از دفتر زندگی شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالله میثمی

ناشر فاتحان

نویسنده مصطفی محمدی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 208

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب "تنها 30 ماه دیگر"، شامل سرگذشت شهید حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی می باشد. این اثر در 12 فصل با عناوین؛ "بوی گل مریم"، "شکوفه های شعور"،"نسیم خنک تجلی"، "فیض روح القدس"، "راهی برای بندگان خاص خدا"، "تازه اول راهیم"، "جنگ، عامل انسان سازی است"، "هدایت از غیب"، "تکلیفم اینجاست"، "نزدیک به طلوع"، "شراب سرخ" و "فصل بی پایان" تدوین شده است.

کتاب" تنها 30 ماه دیگر"، سرگذشت شهید حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی را از دوران کودکی تا مبارزات انقلاب اسلامی و حضور در دفاع مقدس پی گرفته و بخش عمده آن براساس گفته ها و سخنرانی های شهید نوشته شده است. وی در 12 بهمن سال 1365 و عملیات کربلای 5 از ناحیه سر مجروح شد و 3 روز بعد در بیمارستان شهید مصطفی خمینی تهران به شهادت رسید.

در انتهای کتاب سرگذشت شهید حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی، عکس هایی از دوران حضور او در جبهه های جنگ آورده شده اند.

در این کتاب به نقل از شهید میثمی که مسوول دفتر نمایندگی امام خمینی (ره) در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بوده، آمده است: "من هیچ گاه برای ماندن در جبهه در خود احساس تردید نکرده ام و اگر هم زمانی دچار دودلی شوم، از این رو خواهد بود که در کردستان خدمت کنم یا در جنوب؟ من 30 ماه در زندان [حکومت شاه خائن] به سر بردم و 30 ماه در خدمت مردم یاسوج بودم و 30 ماه در شیراز و بالاخره 30 ماه در جبهه بیشتر نخواهم بود."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما