loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهید حججی و دو آرزو

3 (1)

ناشر باران عشق

شاعر حمید جیحانی

تصویرگر مجید صابری نژاد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 12

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

شعری روان با محتوای قوی به همراه تصاویری از شهید حججی و خانواده محترمش، همچنین عکس هایی از چهار شهید شاخص مدافع حرم مانند فرمانده شهید حججی که دقایق قبل از اسارت او به شهادت رسید، تصویر مقام معظم رهبری، سردار قاسم سلیمانی و از همه جالب تر تصاویر کودکان این پنج شهید مدافع حرم که همه خردسال و نونهال هستند از زیبایی ها و امتیازات کتاب «شهید حججی و دو آرزو» است، که خود ابهام و معمای موجود در عنوان کتاب نیز به جذابیت کتاب افزوده است.

حجت الاسلام حمید جیحانی از شاعران و نویسندگان انقلابی، که قریب به 20 کتاب خاص در موضوعات مختلف از جمله «اقتصاد مقاومتی» و «حمایت از کالای ایرانی» نوشته است، می گوید: تمام سعی خود را داشته تا کتابی در خور شان و احترام این شهید جوان مدافع حرم منتشر کند.
انتشارات «باران عشق» چاپ و نشر این کتاب را به عهده دارد، انتشاراتی که عمدتا رسالتش حفظ آرمان های نظام دین و سلیقه اش ارائه کارهای خاص شادی آفرین برای گروه سنی کودک و نوجوان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما