loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست نامه امام علی (ع) (انگلیسی)

imam ali and political leadership

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده محمد محمدی ری شهری

مترجم سید احمد رضوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 687

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69174 10003022
500,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سیاست نامه، کارآمدترین بخش موسوعة الإمام علیّ بن أبی طالب علیه السلام، برای کشورداری و ارجمندترین سرمایه برای ساماندهی تمدّن اصیل اسلامی در جامعه امروز بشر است.

سیاست نامه امام علی علیه السلام، در واقع، سیاستنامه حاکمیت ارزشهای انسانی است.

از این رو، نه تنها برای جهان اسلام و سیاستمداران مسلمان، بلکه برای همه کسانی که از حاکمیت زور و زر و تزویر با نامهای گوناگونْ رنج میبرند و تشنه حکومت ارزشها (و در رأس آنها: عدالت) هستند، بسی مفید و آموزنده است و به همین دلیل، این بخش از موسوعة الإمام علی علیه السلام، پیش از بخشهای دیگر، به فارسی ترجمه شد و به صورت مستقل در اختیار علاقهمندان قرار گرفت.

سیاست نامه، برگردان کامل بخش پنجم از موسوعة الامام علی علیه السلام به فارسی است که به دو شکلِ: «فارسی به همراه متن عربی» و «فارسی بدون متن عربی» عرضه میگردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما