loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الشیخ محمد الغزالی

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

بدون شک یکی از دغدغه های مهم و ضروری پیش روی دنیای اسلام در عصر حاضر، موضوع وحدت میان فرقه های مختلف اسلامی و شناساندن اسلام واقعی به دنیا است.
شیخ محمد غزالی یکی از اندیشمندان و فیلسوفان بزرگ اسلامی در دوره ی معاصر است که نقش عمده ای را در انجمن تقریب بین مذاهب و رواج این اندیشه بر عهده داشته است.
وی در سال 1334 هـ . ق در روستای نکلا در کشور مصر به دنیا آمد. در نوجوانی برای تحصیل علوم دینی به اسکندریه رفت و به این ترتیب رشد دینی خویش را آغاز نمود. غزالی دارای افکار دینی و سیاسی و نیز فعالیت های بسیاری بوده است که از آن جمله می توان به فعالیت در گروه اخوان المسلمین و سخنرانی های متعدد درباره ی موضوع فلسطین و اسراییل و نیز تفکرات وی در زمینه ی شراکت آمریکا و اسرائیل و حقوق پایمال شده ی فلسطینیان اشاره کرد.

نگارنده در کتاب حاضر، که به زبان عربی نگاشته شده است، و به بررسی زندگی، آراء و افکار و فعالیت های مختلف غزالی می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما