loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسین (ع) احیاگر توحید

دین پژوهی 14

ناشر عقل سرخ

نویسنده حسین کریمی زنجانی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 496

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در طول تاریخ 1400 ساله اسلام، حوادث گوناگونی رخ داده است؛ اما هیچ یک به اندازه حادثه کربلا جریان ساز و تاثیرگذار نبوده اند. چرا که این واقعه نقطه اوج دو گانه خیر و شر بود.

امام حسین (ع) و یارانش به عنوان مظهر همه خوبی ها و یزید و هم دستانش به عنوان مظهر همه شرارت ها داستانی را رقم زدند که از آن درس های بزرگی می توان گرفت. به ویژه اینکه می بینیم در اوج تلاش های شیطانی بنی امیه و یزید برای نابودی کامل دو مقوله بنیادین توحید و عدالت، قیام موحدانه امام حسین (ع) و نقش کلیدی زینب (س) در انتشار پیام نهضت و احیای توحید ناب الهی، چگونه باطل السحر همه نقش های پلید آنان گردید.

این اثر با بررسی تمام سخنان امام حسین (ع) از شروع مبارزه از مدینه تا کربلا از یکسو و تشریح تفکرات و اعمال یاران یزید از سوی دیگر، تلاش دارد با خوانشی نو، امام حسین (ع) را به عنوان احیاگر توحید و نماد عدالت خواهی در مواجهه با ستمگری، نشان دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما