loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اطلاعات کلان رقابت تسلیحاتی قرن بیست و یکم

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کلان داده (Big Data) اصطلاحی است که برای تعریف داده ها در حجم انبوه استفاده می شود: حجم بزرگ یا پیچیده ای از داده ها که ابزارهای متداول پردازش داده ها برای تحلیل و کاوش آن ناتوان باشد. کلان داده دارایی های اطلاعاتی را شامل می شود که ویژگی هایی هم چون حجم بسیار زیاد و سرعت و تنوع دارد و نیازمند روش های متمایز داده کاوی برای حصول به ارزش است.

پژوهش حاضر از دیدگاه نویسندگان آن به بررسی این موضوع می پردازد که اطلاعات کلان چگونه می تواند کارایی و اثربخشی دولت آمریکا و کسب و کارها را بیشینه کرده و در عین حال، ریسک های مدرن را به حداقل برساند. پنج نویسندۀ این مقاله، اطلاعات کلان را در سه موضوع متقابل امنیت، مالی و حقوق بررسی می کنند.

این مقاله بیان می کند که از دیدگاه امنیتی، نیروهای نظامی، مجری قانون و آژانس های اطلاعاتی در خط مقدم توسعه و اجرای قابلیت های اطلاعات کلان قرار می گیرند. فرصت های بسیاری برای کمک به بهبود امنیت توسط داده ها وجود دارد؛ از تشخیص بهتر به اصطلاح تهدیدهای بیرونی، ردگیری و ممانعت از آن ها تا شناسایی تهدیدات داخلی و رفتارهای مخرب درون سازمان ها.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما