loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گسترش و بهره برداری از آستانه جنگ واقعی

ناشر خبرگزاری فارس

نویسنده جمعی از نویسندگان

زیر نظر موسسه رند

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 91

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این گزارش به این واقعیت ها اشاره می کند که روسیه حدود آستانه را در اروپای شرقی تقویت کرده و از آن بهره می برد؛ چین مرزهای خود در آسیای شرقی را گسترش می دهد و ایران منافع خود را در غرب آسیا گسترش داده است.

این گزارش در ادامه توصیه می کند که اگر امریکا بخواهد مانع فروپاشی هژمونی جهانی خود شود که در اثر اقدامات خصمانۀ رقبای خود مورد تهدید قرار گرفته است، سیاست گذاران و مقامات امریکا می بایست در پی یافتن راه هایی باشند که اقدامات رقبای خود علیه منافع امریکا و متحدانش را شناسایی و پیش بینی کرده و با آنها مقابله کنند.
ایجاد روش های هوشمندانه تر برای مقابله با اقدامات خصمانۀ غیرجنگ به نیروهای نظامی امریکا اجازه می دهد که اقدامات خود را برای بهره برداری بیشتر از نقاط ضعف کشورها- ملت های رقیب، ارتقا دهند. اوّلین گام در این رابطه، این نکته است که نه پارادایم های حاشیه ای و نه اصطلاحات انقلابی برای توضیح وقایع کریمه یا عراق کفایت نمی کنند. استراتژی امریکا و قابلیت های این کشور می بایست متناسب با واقعیت های رقابت پیچیده و چند وجهی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما