loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارزهای دیجیتال و آینده معاملات

ناشر خبرگزاری فارس

نویسنده جمعی از نویسندگان

مترجم اداره کل پژوهش خبرگزاری فارس

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 30

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

ارزهای رمز پایه بر پایه یک الگوریتم برنامه نویسی ایجاد می شوند و دیگر در محدوده حکمرانی دولت ها نیستند. مدیریت آنها در اختیار افراد است و بر اساس قواعد پایه ای است که نوعی خودکنترلی را شکل می دهد.حجم مشخص در زمان مشخص از این ارزها خلق می شود و توانسته در طول چند سال گذشته پای خود را به زندگی واقعی مردم باز کند و بر اساس آنها مبادلات اقتصادی صورت گرفته است.

سوالات مهمی در مواجهه با این پدیده مطرح می شود. آیا حاکمیت کشورها بر نظام پولی و بانکی شان از بین می رود؟ آیا پول به معنای سنتی آن دیگر کارایی نخواهد داشت؟ آیا پدیده ارزهای رمزپایه قابل تحریم است؟ آیا کسی می تواند از آنها به عنوان ابزار رسیدن به مقاصد سیاسی استفاده کند؟ آیا شکل گیری این ارزها جهان را به سمت بهتر شدن و گسترش عدالت می برد؟ بهترین مواجهه با آن ها چیست؟ این ها و سوال های متعدد دیگر باید مورد بررسی قرار گیرد و جواب های روشنی برای تصمیم گیران تولید شود.

این گزارش به بررسی این پدیده جالب و پیچیده پرداخته است که به دلیل اهمیت این موضوع توسط معاونت پژوهش و آموزش ترجمه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما