loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توشه سفیران اربعین: بایسته های سفر اربعین برای جوانان و دانشجویان

به همراه آموزش لهجه عراقی

5 (1)

ناشر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69596 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه زیارت اربعین در میان اقشار گوناگون مردم به گونه ای جایگاه پیدا کرده است که خود، درمان بسیاری از دردهای مزمن فردی و اجتماعی امت اسلام شده است. دستگاه های تبلیغاتی قدرت های مستکبر همه تلاششان را می کنند تا از یک سو جوانان را به سمت فساد و فحشاء بکشانند و از شریعت و معنویت دور نمایند و از سوی دیگر سعی در اختلاف افکنی به بهانه قوم و مذهب و طیف فکری در میان امت اسلام دارند. حال آن که این حرکت عظیم مردمی که ریشه در معرفت و محبت عمیق نسبت به اسلام و اهل بیت دارد، هر ساله این نقشه های شوم را نقش بر آب می کند.

با این همه در این جا پرسشی مهم مطرح می گردد و آن این است که آیا ظرفیت زیارت اربعین به همین مقدار است؟ آیا زائرانی که در این گردهمایی بزرگ مستضعفان جهان شرکت می کنند آمادگی های لازم را برای رشد معنوی و اثرگذاری اجتماعی پیدا کرده اند؟ آیا پای در عرصه سلوک فردی و اجتماعی گذاشته اند؟ آیا از بصیرت کافی برخوردارند تا در بزنگاه ها بتوانند حق را از باطل تشخیص دهند؟ آیا مهارت های لازم را برای ارتباط بین ابنای امت اسلامی کسب کرده اند؟

این سؤالات و سؤالاتی از این دست انتشارات سدید را بر آن داشت تا گامی هر چند کوچک در راستای تقویت این حرکت عظیم بردارد. پس از بحث ها و تفکر ها و مشورت ها و با توجه به کار ویژه انتشارات سدید، این مجموعه بر آن شد تا کتابی خودآموز در قالب 40 درس برای ایجاد آمادگی های «معرفتی»، «گرایشی»، «بصیرتی» و «مهارتی» در مخاطبان تألیف و منتشر نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عباس نوائی نژاد

با سلام، کتاب مفیدیه ولی متاسفانه بسته صوتی اون در آدرسی که معرفی شده ینی سایت سدید وجود نداره، بدون فایل صوتی بخش آموزشی این کتاب هیچ فایده ای نداره

6 بهمن 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما