loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هندسه انقلاب: برگرفته از بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره)

4 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب مهدی مطهری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 538

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69615 10003022
200,000 180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دبیر و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی امنیّت ملّی در تاریخ 14/بهمن/1394 واژه ای جدید را به فرهنگنامه انقلاب اسلامی اضافه کردند و آن تعبیر «هندسه انقلاب» بود. ایشان راهکاری را برای استنباط ارکان هندسه انقلاب معرّفی کردند و آن، این که مخاطب با مراجعه مستقیم به کتاب صحیفه امام (قدّس سرّه) و استخراج کلمات پرتکرار می تواند به اصول انقلاب دست یابد. ایشان می فرمایند:

«براساس سخنان امام، موضوع «مردم»، «استقلال کشور»، «تدیّن و پایبندی به مبانی اسلامی»، «مبارزه با استکبار و زورگویی»، «مسئله فلسطین»، «موضوع معیشت مردم»، «توجّه به مستضعفین و رفع فقر»، خطوط اصلی انقلاب هستند که از ترکیب آنها «هندسه انقلاب» به دست می آید».

این کتاب، در 7 سر فصلی که معظّمٌ له بر اساس بیانات امام خمینی (قدّس سرّه) مطرح کردند، تنظیم شده و از کلمات و مطالب دیگری که نسبت به سایر کلمات، بسامد بیشتری داشتند و به لحاظ ارتباط موضوعی تحت عناوین اصلی قرار می گرفتند، نیز ذیل آنها استفاده شده است.

کتاب هندسه انقلاب: برگرفته از بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره)، توسط مهدی مطهری گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما