loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راز بندگی: تشریح معارف و مفاهیم ارزشی اسلام منطبق با مصادیق دفاع مقدس

ناشر نشر ستاره ها

نویسنده عباس تیموری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69683 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«راز بندگی» کتاب پژوهشی به قلم «عباس تیموری» راوی، پژوهشگر و جانباز دفاع مقدس است. این کتاب پس از توصیف مفاهیم و ارزش های دینی و اعتقادی، مصداق های عملی آن ها را از میان خصیصه های رفتاری شهدای خراسانی دفاع مقدس معرفی می کند. این کار پژوهشی، پانصد خاطره مربوط به شهدای خراسان را بررسی کرده است.
کتاب «راز بندگی» در 22 بخش نگارش شده است. این بخش ها «اطاعت از والدین، اهمیت خانواده در اسلام»، «معادباوری»، «توجه به اخلاق ستوده»، «مشورت»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «جهاد دفاع از دین»، «ولایت فقیه»، «نماز»، «ایثار و از خودگذشتگی»، «ابداعات، ابتکارات و منابع علمی دفاع»، «عفو و گذشت»، «شجاعت، غیرت در پسران؛ عفت، حیا، حجاب در دختران»، «احترام به دیگران (معلم، پدر و مادر، دوستان و...)»، «پایبندی به مسئولیت»، «نظم و انظباط»، «مسجد محوری»، «از بین بردن حسادت (خوشحال شدن از موفقیت دیگران)»، «اهمیت به جهان اسلام»، «دفاع از کیان مسلمانان در تمام دنیا»، «معرفی الگوها (شهید مهدی میرزایی)»، «معرفی الگوها (شهید حسن آغاسی زاده)»، «معرفی الگوها (شهید ابوالفضل رفیعی)» و «معرفی الگوها (شهید محمدمهدی خادم الشریعه)» هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما