loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگار سپیده

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69710 10003022
42,000 37,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به بیان زندگانی و بررسی شخصیت «سید احمد خمینی»، فرزند امام خمینی (ره)، در قالب خاطرات اختصاص دارد که به شیوه ی موضوعی فراهم آمده است. در این خاطرات به موضوعاتی چون رابطه ی حاج احمد خمینی با پدر بزرگوارشان، رابط و پیام رسان امام بودن، نقش حاج احمد در محافظت از امام خمینی (ره)، خاطراتی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی، تلاش حاج احمد برای پاسداری از ولایت فقیه، مراقبت از بیت المال، و پرهیز از مسئولیت های اجرایی پرداخته شده است.
برخی ویژگی های شخصیتی ایشان نیز از جمله تقوا، مردمی بودن، عشق به محرومان، عطوفت، دین باوری و اخلاص، ساده زیستی و تواضع نیز در خاطرات بیان شده اند. وصیت نامه ی ایشان و نامه ای از امام خمینی (ره) به ایشان پایان بخش مطالب کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما