loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات فقهی، حقوقی، فلسفی و اجتماعی - جلد ششم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69842 10003022
152,000 136,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد ششم از این مجموعه متضمن مقالاتی است فقهی، حقوقی، فلسفی و اجتماعی از نگارنده که این موضوعات را دربردارد:
ارث زن از شوهر، آثار بیع در فقه و حقوق با تاکید بر نظرات امام خمینی (س)، بداء، نسخ، تفاوت آن ها با یکدیگر، بررسی فقهی ـ حقوقی حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی، بررسی فقهی و حقوقی سقط جنین با رویکردی بر نظرات امام خمینی (س)، بررسی نقش اخلاق در فقه و حقوق با رویکردی بر نظریات امام خمینی (س)، جرم سیاسی در حقوق کیفری اسلام، روش شناسی فقه پویا با رویکردی بر نظریات امام خمینی (س)، زکات در حکومت اسلامی، کودکان متولد از رحم اجاره ای.
در پایان نیز، متن دو سخنرانی از نگارنده با این موضوعات به چاپ رسیده است: مساله ی ترور و تروریسم از منظر اسلام و نقش آرای مردم در حکومت اسلامی از نگاه و دیدگاه امام که اولی در سال 1380 و دومی در سال 1383 در دانشگاه تهران ایراد گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما