loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دژ سرخ 3: ماتیمیو

رمانی هم تراز ارباب حلقه ها

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده برایان جکس

مترجم محمد قصاع

ویراستار شهلا انتظاریان

تصویرگر گری چاک

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 636

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69867 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دژ سرخ 3: ماتیمیو، نوشته برایان جکس است و با ترجمه محمد قصاع و تصویرگری گری چاک در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. ماتیمیو جلد سوم از مجموعه‌ی دژ سرخ رمانی است روایتگر اسلاگار روباه که قصد انتقام‌جویی دارد و مصمم است، دژ سرخ را ویران کند و موش جنگجو، ماتیاس، را بکشد و جوانان دژ را به بردگی بگیرد.
آیا اسلاگار می‌تواند بر شمشیر افسانه‌ای دژسرخ غلبه کند
و آیا نقشه اش برای گروگان گرفتن پسر ماتیاس، ماتیو، عملی خواهد شد؟
آیا در غیاب ماتیاس جنگجو، دژ سرخ در برابر حمله دشمنان پابرجا می‌ماند؟
با ماتیاس و دژ سرخی ها همراه شوید و پیکارهای حماسی آن‌ها را مشاهده کنید. کتاب حاضر دژ سرخ 3: ماتیمیو نام دارد. مجموعه دژ سرخ شامل کتاب هایی با نام های زیر است:
1. ماتیاس
2. جنگل گلخزه
3. ماتیمیو
4. ماریل دژ سرخی
5. کوه آتش

«ما به طولانی‌ترین روز این فصل یعنی، تابستان دشت طلایی، نزدیک هستیم. امروز تخته‌ی نگارش و قلم پرم را بر می‌دارم تا بنویسم. هوای تاریک اتاق کار آرام و کوچکم خونک و کم نور است. با روحی بی‌قرار و قلم در پنجه می‌نشینم و به هیاهوی شاد حیاط آفتابی و روشن دژ گوش می‌دهم. دیگر نمی‌توانم تنهایی را تحمل کنم، چون سر و صدای شاد بیرون مرا به سوی خود می خواند اما باید به وظیفه خودم در ثبت وقایع عمل کنم…»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما