loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توحید از دیدگاه امام خمینی (س) (دوره دو جلدی)

5 (1)

ناشر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

تهیه کننده فروغ السادات رحیم پور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 1351

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69880 10003022
323,000 290,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«توحید» غایت آفرینش و مقصد اعلای رسالت پیامبران و همه حرکت هاست. ریشه همه عقاید، اصل توحید است. مطابق این اصل، ما معتقدیم که خالق جهان، خدای تعالی است و از همه حقایق مطلع و به همه چیز قادر است. این اصل به ما می آموزد که انسان تنها در برابر ذات حق باید تسلیم شود و هیچ انسانی حق ندارد، انسان های دیگر را به تسلیم در برابر خود مجبور کند. ما از این اصل اعتقادی، اصل آزادی بشر را می آموزیم.
در این مجموعه، مباحث مربوط به «توحید» از آثار امام خمینی (ره) شامل آثار قلمی، سخنرانی ها، پیام ها، و تقریرات درس ایشان گردآوری شده است.

جلد نخست از این مجموعه حاوی این مباحث است: توحید و معرفت حق؛ براهین اثبات ذات باری تعالی؛ ذات، اسماء و صفات، و اسم اعظم.
جلد دوم از مجموعه «توحید از دیدگاه امام خمینی (س)» این مباحث را دربردارد: برخی اسماء الله مانند رحمانیت ـ رحیمیت، ظاهر و باطن و الوهیت؛ توحید افعالی (فاعلیت خداوند نسبت به خیر و شر، ظهور و تجلی، مراتب ظهور) و توحید عبادی (عبادت و اقسام آن، شرک عبادی و اقسام آن و...).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما