loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سهم من از درخت سیب: مجموعه داستان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده طیبه نجیب

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69925 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در این اثر از نویسنده ای خبر می دهد که چیزی جز مفهوم و معنایی که در صدد انتقال آن است و از قضا مفاهیمی ساده و گاه زنگارگرفته در زیست روزمره انسان امروز است، برایش دغدغه نیست. او ابایی ندارد که مفاهیمی فلسفی و گاه اجتماعی را در دل روایت داستانی خود و به ساده ترین شکل ممکن روایت کند. مفاهیمی که البته برای درک آن گاه باید با تأمل و طمأنینه و چندباره برخی از این داستان ها را خواند، مفاهیمی که مانند داستان نخست این مجموعه به ظاهر چیزی جز یک صندوق خالی نیستند اما در این خالی بودن حرف های بسیاری برای اهل نظر وجود دارد.

نویسنده ساده می نویسد. به سنت داستان نویسان دهه هشتاد و نود اهل بازی های فرمی در داستان کوتاه نیست. هدفش که روایت گری از دغدغه های اجتماعیش است را نه با وسیله فرم که با محتوای نازک و شیرین و نیز زبان بسیار ساده و لطیف نگارشش تأمین و توجیه می کند و همین مسئله بستر کشف های تازه ای را در این مجموعه از سوی او فراهم می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما