loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قطار هاربین: مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ا. هنری 2016

ناشر کتاب نیستان

مترجم علی فامیان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69926 10003022
21,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان های این مجموعه را در یک نگاه کلی می توان در دو بخش تقسیم بندی کرد. نخست داستان هایی که نشان از تلاش انسان مدرن برای ایجاد و ترسیم رابطه ای تازه میان خود و جهان زیستی پیرامونش دارد و در وهله بعد داستان هایی که به درون انسان معاصر سفر می کند و از روحیات و حس و حالات مختلف زیستی او سخن به میان می آورد و از همین منظر است که این مجموعه قابل اعتنا و توجه است.

ارتباط دوسویه میان انسان و جامعه مدرن و ابزارهایی که او برای زیستن و حیات در این جامعه دست و پا می کند و دست یازدینش به انواع متد و شیوه های زیست و فراموشی است که این آثار را از منظر ادبی قابل توجه کرده است. از سوی دیگر نوع انتخاب زاویه دید، استخراج کلمات و چینش آنها برای داستان پردازی و فضاسازی داستانی برای پیشبرد داستان را نیز باید به داشته های این مجموعه برای مخاطبانش افزود.

روایت کشف راز و رمز زندگی توسط یک بازیکن بیس بال از طریق کشف رمز و راز نهفته در بازی، یا تعریف زندگی انسانی که یک دست خود را از دست داده است، یا روایت کسانی که سعی می کنند از طریق مدیتیشن با دود رابطه زیستی خود را تعریف کنند، انتخاب زندگی از میان خلاقیت و روزمرگی و یا خوشبختی از منظر پیرمرد پا به سن گذاشته ای که سعی می کند با حضور در کنار یک دریاچه به ماهیگیری بپردازد؛ بخشی از روایت های داستانی است که در این مجموعه با آنها روبروییم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما