loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش شناسی مطالعات انقلاب با تاکید بر انقلاب اسلامی ایران

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69969 10003022
54,000 48,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«انقلاب» به عنوان حادثه ای برجسته و تعیین کننده در سرنوشت یک جامعه و همچنین، واقعه ای بزرگ و شورانگیز که وقوعش در یک کشور، خواه و ناخواه بر جوامع دیگر اثر می گذارد، از جمله موضواتی است که برای بسیاری از فیلسوفان، دانشمندان و دانش پژوهان علوم اجتماعی و سیاسی و همچنین سیاست مداران جالب توجه بوده است.
در قرن بیستم میلادی به علت وقوع انقلاب های متعدد و تاثیرات پاینده و فزاینده ای که آن انقلاب ها به جای گذشتند، مطالعه و پژوهش علمی در خصوص پدیده انقلاب گسترش فوق العاده ای یافت.
در این راستا، نگارنده در کتاب حاضر به بررسی روش شناسی مطالعات انقلاب، در قرن بیستم، با تاکید بر انقلاب اسلامی ایران پرداخته است.
برخی از مباحث مندرج در کتاب درباره روش شناسی انقلاب عبارت است از: مطالعه انقلاب در چشم انداز تطبیقی کمی و کیفی، روش شناسی تحلیل تطبیقی ـ تاریخی، مطالعه انقلاب در چشم انداز درون مورد، رویکرد تلفیقی در مطالعات تطبیقی ـ تاریخی و روش شناسی مطالعات انقلاب اسلامی ایران.
نوشتار حاضر اثر برگزیده دومین جشنواره بین المللی فارابی در سال 1387 بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما