loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در قلمرو اندیشه امام موسی صدر 10: زن و چالش های جامعه

جستارهایی درباره مسائل زن، خانواده و جوان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 69998 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این سه موضوع به دو دلیل در یک کتاب گردآوری شده است؛ نخست پیوندی که میان هر سه موضوع برقرار است و تأثیر و تأثری که بر یکدیگر دارند و از یکدیگر می گیرند. نقش و رابطه زن و جوان در شکل گیری و کارکرد خانواده موثر است و در تعریفی که از نظام خانواده به دست می دهیم، جایگاه زن و جوان روشن می شود. دوم تأثیری که جهان نو در نگاه و نگرش به هر سه موضوع گذاشته است.

مطالب منتشر شده در این مجلد به این شرح است؛ «زهرا فصلی از کتاب رسالت»، «زن در اسلام»، «زن و چالش های جامعه»، «اسلام به زن کرامت بخشید»، «زن و دین»، «زن عرب و پیکار برای رهایی»، «ازدواج مدنی»، «اسلام و خانواده در جامعه پیشرفته»، «نقش مادر و خانواده در شکل گیری شخصیت جوان»، «شیوه های تربیتی و مبادی دین»، «وجود طبقات در جامعه پذیرفتنی نیست»، «نقش دانشجویان در ساختن آینده یا سرنوشت»، «ایمان و جوان معاصر»، «فرقه گرایی و جوانان»، «جامعه ماده گرا و تباه شدن جوانان» و «ازدواج حضرت زهرا(س)».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما