loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الخلل فی الصلاه

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 70063 10003022
170,000 153,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، آخرین تألیف فقهی امام خمینی(س) می باشد که در سال های پایانی تبعید در نجف اشرف - 1396 تا 1398 ق - به رشته تحریر درآمده است. « صلاة» از حیث ماهیت، مرکب از اجزا و شروطی است که اخلال در آن ها موجب فساد و بطلان نماز می شود. اخلال گاهی به صورت زیادی، گاهی به صورت نقص و زمانی عمدی و زمانی غیرعمدی می باشد.

در این کتاب، مباحث مربوط به خلل در نماز به صورت استدلالی بیان گردیده است و از مزایای دیگر آن، این است که حضرت امام(س) این مسائل را از زاویه ای محدود و بنا بر مختار خود بیان نکرده، بلکه مباحث را کاملاً بسط داده و از جمیع زوایا و مبانی متصوّره، محقّقانه بحث و بررسی کرده اند و در قالب قواعد اصولی، فلسفی و فقهی کاملاً پرورده و به کمال رسانده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما