loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

21 قانون انکارناپذیر رهبری

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده جان سی. مکسول

مترجم شهین آقازاده

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 252

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نویسنده در این اثر، تمام دانستنی ها و تجربیاتش را با اشاره ی مستقیم به دنیای تجارت، سیاست، ورزش، معنویات و نیز تعارض های نظامی، در قالب یک کتاب عرضه کرده است. ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری از این قرار است: «قانون درپوش»، «قانون نفوذ»، «قانون فرایند»، «قانون جهت یابی»، «قانون ای. اف. هاتون»، «قانون اساس استوار»، «قانون احترام»، «قانون شم و شهود»، «قانون مغناطیس»، «قانون ارتباط»، «قانون حلقه ی درونی»، «قانون اختیار دادن»، «قانون بازآفرینی»، «قانون پذیرش»، «قانون پیروزی»، «قانون تحرک»، «قانون اولویت ها»، «قانون ازخودگذشتگی»، «قانون زمان بندی»، «قانون رشد انفجاری» و «قانون میراث».

در مقدمه آمده است: «به راستی که جان مکسول گنجینه ی ارزشمندی را که خود در مورد رهبری آموخته، به شکلی کاملا قابل استفاده با شما در میان می گذارد. وقتی این قوانین رهبری را مورد استفاده قرار می دهید، متوجه می شوید که رهبران چگونه قانون ای. اف. هاتون یا قانون تحرک یا سایر قوانین را اجرا می کنند یا زیر پا می گذارند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما