loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی هایی برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده هایکه باوم

مترجم محمد حبیبی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 144

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب به منظور روشن ساختن زمینه روانشناسی بازی ها برای مربیان به بازار عرضه شده است.

نبود اعتماد به نفس در بچه ها، نقصی بزرگ برای آن ها به شمار می آید. این کتاب ایده های بازی های گوناگونی را به مربیان عرضه می کند تا کودکان به کمک مربیان برای کسب اعتماد به نفس و توانا ساختن خود اهتمام ورزند. آگاهی از قدرت و ضعف های خود و همچنین داشتن استقلال فردی و آزادی تصمیم گیری، بهترین راه پیشگیری در برابر بسیاری از مشکلات کودکان است. نظریه ای کوتاه و بازی های ویژه تمرین گونه در بخش آغازین کتاب برای بزرگترها، زمینه روانشناسی بازی ها را برای مربیان روشن می سازد.

کتاب «بازی هایی برای تقویت اعتماد به نفس در کودکان» در 6 فصل؛ عناوینی چون نظریه و مقدمه ای کوتاه برای مربیان زن، نیرو به خودی خود آدمی را قوی نمی کند، کسی که می داند چه می خواهد می تواند در گفت وگوها دیگران را همراهی کند، کسی که می تواند آنچه را می اندیشد آزادانه بیان کند، انتخاب سرگروه و احترام به نظرات او و کسی که از وجود خود احساس رضایت می کند می تواند با اطمینان بیشتری رفتار کند را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما