loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد و بررسی احکام بهائیت

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده سید حسینعلی موسوی زاده

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 169

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 70199 10003022
89,000 84,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نقد و بررسی احکام بهائیت اثر سید حسینعلی موسوی زاده از انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم ع منتشر شده است.
جهان غرب با اهداف مختلف، تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا با تکیه بر برنامه‌های فرهنگی، نظامی، ترور، لشکر کشی، جوسازی، شایعه پراکنی، حزب سازی، دین تراشی و حمایت از گروه‌های ملحد و منافق، شیوه‌های جدیدی از زورگیری را بر ممالک به ویژه دنیای اسلام تحمیل کنند، بر انسان آگاه و بصیر پوشیده نیست که دولت‌های استعمارگر برای حفظ و نگهداری قدرت و حکومت خود در میان سایر ملتها، پیوسته به انواع فتنه‌ها و دسیسه‌ها توسل می‌جویند تا نسل جوان را دچار انحرافات فکری و عقیدتی نمایند.

بهائیت هم از جمله این فرقه‌هاست که از سوی دول استعمارگر در میان تشیع ایجاد گردید تا با تضعیف ارکان شیعه فرصت را برای سلطه خود فراهم آورند. این جریان شیطانی با استفاده از ادبیات دینی تمام مقدسات و ارزش‌ها را مورد یورش قرار داده و با ایجاد شکاف در میان مردم، اقدام به تخریب وجهه علمای شیعه و نفوذ در ارکان سیاسی دولت ایران کرده و برای توسعه فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی خود زمینه‌سازی می‌نمایند؛ بی‌شک، امروز تمامی فرقه‌های منحرف از جمله فرقه ضاله بهائیت با استفاده از ابزارهای تبلیغی پیچیده و با در نظر گرفتن مسائل روانشناختی، اجتماعی و سوء استفاده از احساسات مذهبی و دینی مردم، افکار آنان را منحرف کرده و عقاید آنان را متزلزل می‌سازند و با کمک این روشها، در پی جذب افراد مختلف بر می‌آیند.

در این راستا پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام در جهت مصون سازی و تقویّت روحیّه‌ مذهبی و تعمیق اندیشه دینی، کتب متعددی به چاپ رسانده است که کتاب «نقد و بررسی احکام بهائیت» یکی از این نمونه‌هاست:

در مقدمه این کتاب آمده است: اقدس یکی از مهمترین کتب فرقه ضالّه بهائیت است که توسط حسینعلی نوری(بهاءالله) به زبان عربی نوشته شده و دارای اغلاط ادبی زیادی است که هر زبان شناس عربی متوجه آن می‌شود بهمین خاطر در نسخ بعدی سعی شده تا حدالامکان به تصحیح آن بپردازند و البته کمتر به زبان عربی ترجمه شود. این کتاب اقدس در واقع همان احکام علی محمد شیرازی است که حسینعلی بهاء آن‌را دنبال کرده و با نسخ و اضافه بعضی از احکام، کتاب اقدس را نوشته است. در این کتاب به نقد و بررسی بعضی از احکام بهائیت پرداخت می‌شود
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما