loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روبات های فضایی حیرت آور

مجموعه جهان روبات ها

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده مایکل اوهیرن

مترجم مجید عمیق

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 70229 10003022
8,000 7,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قبل از این که ” نیل آرمسترانگ ” فضانورد آمریکایی پا به کره ی ماه بگذارد و اولین انسانی باشد که بر روی آن قدم می زند، روبات های کاوشگر بر روی ماه فرود آمده بودند و ماموریت هایی مانند عکاسی از سطح کره ی ماه را به انجام رسانده بودند. امروزه طیف وسیعی از روبات ها به دانشمندان در شناخت فضا کمک می کنند. روبات ها می توانند به فضا پرتاب شوند و از اجرام مختلف آسمانی عکاسی کنند و یا محاسبات علمی را انجام دهند. برخی از روبات ها می توانند به مدت طولانی در مدار یک سیاره گردش کنند و تغییرات آب و هوایی آن ها را برای دانشمندان ارسال کنند. برخی دیگر از روبا ت ها به نام سطح نوردها می توانند بر روی سطح سیارک های مختلف حرکت کنند و جزء فعال ترین روبات ها محسوب می شوند. پیش از پرتاب روبات ها به فضا دانشمندان آن ها را به دقت آزمایش و آن ها را مقاوم سازی می کنند و آزمایشات مختلفی بر رویشان پیاده سازی می کنند تا قبل از ارسال به فضا هرگونه ایراد و مشکل آن ها برطرف شود، همچنین آن ها را در معرض گرما و سرمای شدیدی قرار می دهند تا مطمئن شوند آن ها در هنگام روبه رو شدن با چنین شرایط محیطی در فضا چقدر دوام خواهند آورد. در این کتاب مخاطب نوجوان، اطلاعات فراوانی از روبات ها و سیر تحول آن ها در ماموریت های فضایی به دست می آورد و از مهمترین فعالیت روبات های فضایی در عصر حاضر آگاه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما